DRUKUJ INDYWIDUALNEJ ULOTKI W DOWOLNYM FORMACIE

Co powinno się znaleźć na ulotkach i gdzie je rozłożyć? To dwa zasadnicze pytania przy wyborze formatu ulotki. Do dystrybucji ulotek w mieście najlepsze są małe formaty A7 lub format pocketowy. W miejscu sprzedaży, np. piekarni, salonie fryzjerskim lub innym sklepie, lepiej wybrać format bardziej wpadający w oko: formaty A5 lub A4 na pewno wzbudzą zainteresowanie Twoich klientów. Na szczególnie zwracające uwagę przesłania, takie jak zaproszenie na imprezy, polecamy ulotki w formacie DL lub maxi. Obojętnie jak, obojętnie gdzie: u nas możesz zamówić druk ulotek, których użyjesz w dowolnych okolicznościach! A propos: nasi klienci najbardziej lubią ulotki w klasycznym formacie A5 lub A6.

PORADY ODNOŚNIE WYBORU RODZAJU PAPIERU

Najbardziej popularnym papierem na ulotki jest papier kredowy. Dzięki swojej gładkiej powierzchni lepiej reflektuje światło niż inne rodzaje papieru i lepiej oddaje kolory. Papier z recyklingu oddaje kolory mniej intensywnie, jest za to szczególnie ekologiczny. Folia z tworzywa sztucznego ma tę zaletę, że jest zadrukowywana farbami utwardzanymi promieniami UV, przez co wydruki są odporne na wodę i oleje i tym samym idealnie nadają się do dystrybucji ulotek podczas imprez na świeżym powietrzu. Wybór papieru zależy ostatecznie od Twoich osobistych preferencji oraz miejsca Twojego działania.

GRAMATURA PAPIERU: DRUK ULOTEK O ODPOWIEDNIEJ WADZE

Gramatura papieru, a więc grubość lub gęstość papieru, którą wybierzesz na druk ulotek, ma przede wszystkim wpływ na odczucia dotykowe czytelnika. Im większa waga papieru, tym jest on grubszy. W rękach odbiorcy ulotki wydają się przez to lepsze jakościowo. Ponadto zdjęcia i czcionki z rewersu ulotki mniej przebijają na pierwszej stronie i odwrotnie. Na klasyczne ulotki nadaje się szczególnie papier o gramaturze między 135 g/m i 300 g/m. Wkładki reklamowe dobrze wypadają na papierze o mniejszej gramaturze, która w idealnym przypadku powinna wynosić między 80 g/m a 250 g/m.